Creëer verbinding
Social Media
Social media is all about being social. Dat wil zeggen: je laat de persoonlijke kant van jouw bedrijf zien én je onderhoudt sociaal contact.
Social media is all about being social. Dat wil zeggen: je laat de persoonlijke kant van jouw bedrijf zien én je onderhoudt sociaal contact met jouw klanten door informatieve en vermakelijke berichten te delen. ‘Delen’ is het sleutelwoord van Social Media, want door te delen betrek en engageer je (potentiële) klanten bij jouw bedrijf waardoor ze zich verbonden met je voelen. Verbinding betekent conversie. Daarom is een goede social media strategie niet meer weg te denken uit je business plan.
CREËER VERBINDING
De mogelijkheden voor het genereren van meer naamsbekendheid, leads, feedback en customer engagement zijn eindeloos! Via online kanalen als Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Google+ en Youtube betrek je je doelgroep bij jouw merk en bevorder je snelle groei van volgers (potentiële klanten) door het delen van vermakelijke doch informatieve berichten. Er zijn vele slimme regels en tricks voor snelle organische (gratis) groei, als ook voor bijvoorbeeld Facebook Advertising.
Social Media Strategie
Oké, je hebt besloten je Social Media plan een opkikker te geven. Maar, waar begin je? Welk kanaal of welke kanalen ga je gebruiken, wel of niet adverteren, wat voor soort posts maak je met welke tone of voice en wanneer kan je het beste een bericht plaatsen? Voor optimaal rendement moet je de juiste trucjes kennen… Of de Ad Managers om hulp vragen! Met Social Media Advertising is het eigenlijk net als met bijvoorbeeld SEA (zoekmachine adverteren): je moet er bovenop zitten want voor je het weet sta je buiten spel door de continu veranderende regels.
Wanneer je besluit om samen te werken met ons, dan zetten wij voor jou een Social Media Strategie op. Die strategie bouwen wij door en bestaat uit o.a.:
✔ doelgroep onderzoek: welke leeftijd, woonplaats en interesses heeft jouw doelgroep, wanneer zijn ze het meest online en welke berichten ‘liken’ zij het meest, zodat we kunnen bepalen welke kanalen en welk soort posts relevant zijn voor jou. Zo is LinkedIn geschikt voor de meer zakelijke markt, waarbij je “tone of voice”en soort berichten meer sophisticated moeten zijn, Instagram heeft bijvoorbeeld een jonger publiek, waarbij je meer speels mag zijn met je content;
✔ bepalen van relevante social media kanalen;
✔ bepalen van soort content per kanaal (video, tekst, blog etc.);
✔ content kalender: wanneer post je wat op welk kanaal.
SOCIAL VIBES
Gespecialiseerd Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Google+
Clienten
Voor elke ondernemer die online meer rendement aan durft en zich durft uit te spreken
Alle talen mogelijk
Nederlands, Engels, Spaans of Duits; geen grenzen bij Admanagers